WORKOUT
Running

Interval (Run Faster)

Wij verzorgen interval hardloop trainingen geschikt voor een ieder die 5km of meer achtereen kan hardlopen. Veel mensen die starten met hardlopen zullen merken dat na een aantal keer het steeds makkelijker wordt om wat langere afstanden te lopen. Echter qua snelheid zal er weinig progressie worden geboekt. Wil je een snelle (snellere) 5 , 10 of zelfs een rappe halve marathon neerzetten dan is intervaltraining de manier. Tijdens deze training gaat het niet om de afstand maar juist om tempowisselingen (sneller of langzamer dan je basissnelheid) gecombineerd met sprintwerk. Juist door deze wisselingen zal je merken dat de gemiddelde snelheid zal toenemen. Dus altijd al een PR willen lopen op jouw favoriete afstand dan is dit je kans.

Duurloop Endurance

Heb jij de ambitie om een halve of misschien wel een hele marathon te lopen? Ook hiervoor kun je bij Social Fit terecht. Er bestaan verschillende theorieën en veel schema’s die allen zeggen hoe je zou moeten trainen. Wij geloven niet dat er maar één juiste manier is. Om de lange afstanden vol te houden zal je veel kilometers moeten maken. Dat is een zekerheid. Wat wij bieden is de optie dit gezamenlijk te doen met een ervaren marathonloper. Trainen voor hetzelfde doel zorgt voor de enige motivatie die echt werkt, er zijn dagen dat het lopen bijna vanzelf gaat en dagen dat je niet weet hoe je het einde van de straat haalt. Onze manier is 2x in de week gezamenlijk lopen (1x interval en 1x een langzame duurloop) en één keer individueel. Wij maken samen een schema gebaseerd op je gewenste eindtijd. De langzame duurloop is vaak het moeilijkst en daarom extra plezierig dat je deze met een gemotiveerde groep kunt doen. Dus heb jij een halve of hele marathon op je Bucket list staan dan helpen wij jou dit doel te bereiken!

ONS SCHEMA

MA

maandag

  • 20:15 - 20:30
    Locatie Kralingse Bos

DOE MEE MET EEN GRATIS PROEFLES!

BEKIJK ONZE ANDERE WORKOUT:
CONDITIETRAINING

TOP